
Ben je een B2b webshop eigenaar? Dan is de kans groot dat al jouw website bezoekers een mogelijke lead zijn voor jouw bedrijf. Het is dan ook fijn om zo veel mogelijk over deze website bezoekers te weten te komen. Jaarlijks investeren bedrijven duizenden euro’s in online marketing om verkeer naar hun website te krijgen, maar verder weet men eigenlijk vrij weinig over de bezoekers. Dit komt doordat nog geen vijf procent van alle website bezoekers daadwerkelijk contact opneemt. Verder blijft ook nog dat ruim de helft van de websitebezoekers concurrenten zijn die jouw website hebben bezocht. Echter blijft er dus nog een groot deel over, dit zijn de interessante website bezoekers, want deze kunnen een lead worden. Dit is de doelgroep die je graag wilt herkennen.
Bezoekers herkennen door software
Het is lastig om exact te weten wie jouw website bezoekt in verband met de privacy van mensen. Echter is er wel een software ontworpen dat gemaakt is om de IP adres van de bezoekers te koppelen aan een bedrijf door middel van een enorm database aan gegevens. Met de data die je over jouw website bezoekers verzameld kan je jouw bedrijf salesgerichter indelen. Zo kan je speciale campagnes koppelen aan de bedrijven die jouw website bezocht hebben. Verder heb je een mooi dashboard met een duidelijk overzicht van deze bezoekers. Hier kan je alle informatie vinden die je nodig hebt. Meer weten over deze handige software? Neem dan zeker een kijkje op www.leadinfo.com/nl voor alle informatie die je nodig hebt.